مطالب خواندنی وجالب

مطالب خواندنی وجالب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 2
بازدید کل : 2588
تعداد مطالب : 10
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1



سالی که نکوست از بهارش پیداست
خوبه حالا سال جهاد اقتصادیه!!! واگر نه خدا میدونست آقایون خوش مرام چقدر میخواستن اختلاس کنن!
  ۳000 ملیارد تومن؟؟؟؟؟
خوشا به سعادت این ملت. مخلص تمام اختلاس کننده ها. عزت زیاد


چرا عشقی؟؟ واقعاْ چر؟؟؟

امروز به یه سایتی بر خوردم که اساسی تو مایه های عشق و عاشقی داشت خودشو به حریف نشون میداد.
یه جوری از عشقش، و علاقه های بی حد و مرزش میگفت که مجنون خودش داشت به غلت کردم می افتاد.
به نظر من، ::که داور مسابقه باشم:: ، مجنون ضربه فنی شد!
کسی هم نیست بگه آخه من چیکار کنم بی عرضه تشریف داری و نمیتونی مخش و  بزنی (( وای ببخشید ، اعتمادشو جلب کنی ))!!!
آخه این همـــــــــــه هم وبلاگ عشقی؟؟؟؟


ایران بهشت است؟؟

هم وطنان عزیز: آمریکا، انگلیس،یونان ،................ کلاً تمام کشورهای غربی و شرقی با مشکلات اقتصادی روبه رو شده اند و بیـــــــکاری و فقر تمام اروپا رو فرا گرفته!
از تمام ایرانیان خواهشمندیم دست در دست هم دهند و با کمکهای مالی خود ( حتی 25 تومنی) دل این مردمان اروپایی رو شاد کنن.
هم اکنون نیازمند یاری سبزتان هستیم.
من که از اخبار این یک ماه اخیر این و فهمیدم.
نه!!!!    خدا وکیلی ببینین دلار چند بود و حالا چند شده؟ یورو؟ ین؟ پوند؟
تو سکه حباب داریم ، تو ماشین که حبابش داره میترکه، تخم مرغ،........  همه چی که حبابیه عزیز من؟؟؟

نکنه دارین غیر مستقیم مشکلات خودمون رو میگین؟؟؟ آی شلوغا

 

 


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ شنبه 1 بهمن 1390برچسب:, توسط رامین
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی :